onsdag!

Får blogga snabbt nu, ska snart iväg på handledarkus för körkort så.. Idag hade vi provet i kemi gick bra försa 4frågorna av 17 sen gick det nog bara utför för mig :( Tråkigt men sant. Sen när man skulle planera en egen labb, den gjorde jag inte äns. Det var alldeles för svårt. Typ ingen kunde den tror jag. Efter det var matte och sen lunch. På eftermiddagen hade vi orientering igen Hanna och jag hämta alla kontroller utom en så vi fick 195p av 200 möjliga. Alltså MVG ;D för mvg var 185p! GLAAAD :D Hanna we are the best ^^

Här kommer lite bilder från orienteringen :)



Såhär glad var Hanna att vi skulle orientera *host*



Jag försökte spela glad men det gick inte så bra :P



Visst har vi snygga skor? haaha gud va tråkig jag är :D



Vi satt och vänta på att få börja :)



Tråkigt att bara sitta och vänta jue :( haha.

Nu måste jag åka är inte hemma förns 9 ikväll nått sånt förmodligen.. Bloggar då ^^

PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja det är vi :)<3

2010-05-05 @ 18:30:18
URL: http://hannadimberg.blogg.se/
Postat av: Jennie

Fan va duktiga ni är, jag fick typ precis G ;) hahah =P <3 Hoppas handledarkursen gick bra för dig? =) <3

2010-05-05 @ 22:08:27
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha:) men jag har bara fått G dom andra gångerna men i år så fattade jag faktiskt kartan och då gick det jue bra :P haha.. Den där kursen var det tråkigaste jag nånsin gjort tror jag! haha

2010-05-06 @ 07:12:25
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0