Resultatet av toningen!

 

Ja, såhär blev det. Första bilden är så som jag hade först för er som inte fattar det. Sen med färg i och ni ser ju hur mörkt det ser ut, var livrädd att det skulle bli svart igen!! Sen sista bilden visar inte riktigt verkligheten. Det är mycket mörkare. Det är inte svart men mörk brunt. Jag är inte missnöjd, jag var beredd på att det kunde bli rätt så mörkt. Men som tur är så är det bara en toning och det kommer gå bort om typ 6veckor kanske? haha:) Nu ska jag sova. Har gjort allt jag skrev att jag skulle göra tidigare förutom läxan, men den gör jag imorrn! Lovar att det blir bättre bloggande då ;) Kommer massa bilder som jag har fotat! Dels på blommor och växter och sånt. Hoppas ni inte tycker sånt är tråkigt, för jag älskar att fota. Om nån skulle vilja att jag fotar er så är det bara att säga till, det är kul att träna på att fota i olika ljus och vinklar osv.. Men det kommer iaf också bilder på Nero som jag vart hundvakt åt :) Men mer om det imorgon!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Ella

Det blev jättefint :D<3

2010-05-24 @ 07:30:50
Postat av: Nathalie

aw, tack! :D<3

2010-05-24 @ 07:50:04
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0