Thursday and I got a lot of things to do..



Torsdag idag då, dagarna går nu sjukt fort asså! Hinner inte riktigt med längre. Har inte sprungit på flera dagar nu heller för jag har hela tiden haft något att göra som ni har märkt i bloggen eftersom jag har bloggat otroligt dåligt. Men nu har vi inga mer läxor, det här var i princip sista skoldagen av grundskolan för mig, fattar ni hur skönt det är eller?! Inga mer lektioner, wiiho! haha:D
     Jag gjorde dock ett matte prov idag, ni vet det jag har skrivit om förut. Har inte gjort det förns idag och jag säger bara fan va svårt det var. Jag fattade inget. Jag satt där och såg min chans att få ett VG i slutbetyget flyga iväg, hahah. Nej men jag är iaf godkänd så ska inte gnälla. Men jag ville verkligen ha VG för jag vet att jag kan mer än vad jag visar ibland. Men men..
     På svenskan idag så fick vi tillbaka våra brev som vi skrev till oss själva i 7:an. Riktigt rolig uppgift av lärarna tycker jag! För när jag läste det idag så fick jag mig ett rejält garv, ahah. Fattar inte att jag kunde skriva sådär. Jag skrev dock inte vem jag tycket var söt eller kär i eller så. Kanske inte var det då haha. Men det hade vart kul att läsa det idag. Hahah, spelar ingen roll vad jag skrev ändå, det var helt sjukt!
     Jaa, mycket mer än det har väl inte hänt idag :) Det jag måste göra idag är: ut och springa, duscha, fixa naglarna, stryka kläder tills imorgon, välja ut 3 olika outfits och äta kvällsmat. Jag har alltså ganska mycket att göra och det är nog bäst att jag sätter igång direkt med att springa även om jag inte alls känner för det! Kanske går istället, beror lite på hur ont det gör i benen!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0