var trött efter 3timmars kurs igår..



Nu ska jag käka frukost snabbt som fan haha. Sen så ska jag ta moppen hem till Hanna. Vi börjar med SO idag. Sen efter den lektion så ska klassen på bio. Prinsessa heter filmen, skriver sen hur den var. Efter det är det nog lunch. Sen har vi matte, musik och svenska på eftermiddagen tror jag..

Sry att jag inte blogga igår men var så himla trött! :O Den där kursen var det tråkigaste jag nånsin vart med om. Sen ska vi inte äns ta upp det faktum att jag måste vara hjärndöd, för typ hälften av det han snacka om fattade inte jag, hehe. Iaf inte det där med kopplingen haha:D

Nej nu har jag skit bråttom! Just det, fan vad veckorna går fort asså :O Typ 6veckor nått sånt kvar sne är jag i Spanien :D :D :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0