Vart i stan med Ella & Pernilla :)

Asså vet inte vad som har hänt med mig, haha. Bloggar jäte dåligt, jag vet! Måste skärpa mig :D Min dag har iaf vart jätte bra. Skolan var helt okej. På eftermiddagen vid 4 tog jag, Ella & Pernilla bussen in till stan. Sen gick vi runt där tills vi tog halv 8 bussen hem. Var väl i Hallsta igen 8 kanske. Åkte direkt till ica och köpte en sallad. Var så jävla hungrig. Cyklade hem käkade och fixade min och Hannas termosar. Så nu ska jag skriva beskrivningen till min termos och sen blire sängen för mig! Jag köpte iaf en liten palett ögonskuggor i brunt, tror det var 5olika. Det var det jag handlade idag :)

Just det, nu har det vart knivbråk här i Hallsta igen. Asså va fan är det här?? Man vågar ju fan inte gå ut längre! Tittar lite halvt på efterlyst nu samtidigt som jag bloggar, där säger dom att statistiken för brott bland unga asså mord och misshandel och sånt inte ökar, men vafan. Det stämmer ju inte, det kan väl alla se?! Det blir ju för fan bara mer och mer!! Blir så jävla irriterad alltså! Nä nu ska jag skriva min beskrivning till termosen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0