Vet ni hur man ändrar, om det går?

Struntade i att rensa garderoben idag orkade helt enkelt inte. Ändrar lite i min blogg igen, väntar på att profilbilden ska ändras och så :) Men nått jag undrar är, kan man inte ändra sitt bloggnamn? Asså jag vill byta ut nathaliiieb Jag hittar iaf inte vart man ändrar det :/ om det går att ändra? Ska försöka ändra det senare iaf.

Kollar just nu på wipeout, synd att inte kissie var med i det, hon skulle ju vart med i dagens program egentligen! Skulle vart kul att se henne, hahah :') Hon säger ju på sin blogg att hon skulle säkert vinna, haha. Vet att hon gör typ allt bara för att provocera men helt ärligt så tror jag inte att hon skulle ha en chans. Jag tror hon måste ha insett det själv också eftersom hon tackade nej.. :P Nej gud va taskig jag känner mig, jag ska nog själv inte säga nått för jag skulle själv aldrig klara banan bra :P

Men nu ska jag föna mitt hår och läsa lite bloggar :) Säger Go natt nu, kommer inte blogga mera ikväll.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0