Helt öde.

Sitter här helt ensam på skolan, ingen annan här bara en städerska liksom. Inte en ända elev, har suttit här sen kvart över 7 :O haha. Men det var för jag åkte med pappa in till stan idag så jag slapp stå och vänta på bussen i kylan och hålla på. Men fyfan va dåliga dom är med plogningen i Hallsta, Hela Tuna var helt oplogat, kom knappt fram med bilen, vi fick skotta oss ut på vägen(eller pappa, haha) Sen gamla västerås vägen då. Också oplogad så den rekommenderas inte! Som tur var har jag bara sett 2 bilar som kört av vägen haha. Trodde det skulle vara mycket fler, trodde fan att vi skulle åka av vägen flera gånger med, kändes som att man skulle spåra ur från spåren som blivit på marken. Usch. Men nu ska jag räkna matte när jag ändå inte har nått att göra :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0