pluggat!

Tog tag i plugget nu på morgonen vakna typ halv 11. Jag har gjort klart allt jag kan i vården till läraren kommer tillbaka på måndag. Gjort klart mitt power point. Började med uppgiften vi ska göra eftersom vi inte har lektion på måndag men fatta absolut inget och jag har verkligen försökt! Blir irriterad på mig själv att jag inte fattar. Men vi ska beskriva ett av 3 klipp. Med ord jag aldrig hört förut?! Nej, jag måste prata med läraren på måndag. Sen är det plugg till det stora dataprovet på torsdag men till det måste jag ju läsa lite varje dag. Har iaf börjat läsa och ska fortsätta med det i eftermiddag. Nu ska jag fixa tvätten som jag nästan är klar med. Typ en maskin kvar och sen ska jag stryka typ 100plagg (Y) Men har lovat att göra det så :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0