Så värdelöst..

Alltså Hallstahammars julskyltning sög nå enormt. Så himla tråkig. Usch bara slösat bort tid på skiten när jag egentligen har hur mycket som helst att plugga på och sen vill jag hinna fixa naglarna också plus baka lussekatter. Men plugget går ju tyvärr först, har ju prov på inaktivitet i morgon, känner mig så grymt stressad just nu att jag vet inte var jag ska ta vägen, känns som att jag inte ens hinner med mig själv. Sen är jag inne i en period när inget fastnar fast jag pluggar i timmar(blir så för mig ibland) och då blir allt bara så jobbigt också :/ Ni kanske inte förstår vad jag menar men strunt samma. Nu ska jag plugga nån timme iaf!
PUSS

Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- tråkigt..

2010-11-28 @ 16:17:03
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: t

fin blogg :)

gjort något skoj i helgen? :)

Kramar

2010-11-28 @ 21:40:36
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0