Själv idag.

Både Hanna och Amanda är sjuka idag så är lite ensam haha, ändå, är med dem andra i klassen. Men saknar min Hanna, dagarna blir så tråkiga utan henne för det är bara hon som förstår min humor typ haha.. Men krya på dig gumman! <3
Nu är datan slut och jag måste ha sån jävla tur asså?! Vi tar dataprovet imorgon istället! Så i kväll har jag lovat mig själv att faktiskt plugga till det fast det är piss tråkigt och jag fattar inget. Har liksom fått en tredje chans nu så :) Men nu ska jag vara lite duktig och plugga matte! Det behövs verkligen ;)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Pederkajsa

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2011-02-03 @ 12:14:42
URL: http://pederkajsa.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0