Söndag!

Vet att jag inte har bloggat, har inte glömt bort haha. Har bara prioriterat andra saker före än att sitta vid datan. Men ska berätta lite snabbt vad jag har gjort! Igår sov jag över hos min mormor. Vi kollade på film från 8 till 2 på natten tror jag, mysigt! Jag älskar min mormor, har saknat henne så nu när det vart så mycket i skolan och jag har liksom inte hunnit träffa henne. Idag iaf så vakna jag 12, åt mormors goda mat igen :D Sen fixa mig fort för att följa med mamma till stan som köpte skor och så lite prydnadssaker. Sen stanna vi på donken och tog en varsin glass! Också mysigt att bara vara med mamma :) Sen när jag kom hem rensa vi ur alla skor ur ett skåp, blev 3 fulla påsar som vi lämna i en sån där container till myrorna. Sen har jag duschat, käkat kvällsmat och fixat mina naglar. Det är vad jag har gjort :) Kommer snart upp 1 inlägg till en dagens outfit! Naglar kommer någon gång under morgondagen.
PUSS

Kommentarer
Postat av: mommo

Tyckte den första filmen var bäst,tragik,romantik och tårar.

Älskar dig med,jättemycket. :-)

2010-11-09 @ 09:15:27
Postat av: Nathalie

Ja den är jätte bra den filmen :)

2010-11-09 @ 12:31:24
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0