Stressigt!

Blev lite stressigt imorse så jag hann inte blogga. Var hos doktorn iaf. Dem tog blodprover för gluten och socker och sånt. Doktorn kände på min mage men den var mjuk som den skulle ;) Mjuk och fet haha :)
haha, men det gör fan ont! Jag hatar stick i armen, fingret går utmärkt! Min arm är iaf helt öm och jag är fortfarande darrhänt. Fyfan haha :(
Nu ska jag börja ta itu med tvätten som jag lovat och varva det med att plugga, är mycket att plugga på nu. Powerpoint ska vara klart på onsdag, data prov på torsdag typ 20sidor.. Jag kan min del som jag gjort och det är en sida, way to go Nathalie!! .. Sen är det massor i vården som måste vara klart på måndag plus matten. Ja så de finns lite att göra haha, blir en plugg dag imorgon med :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0