Vilken dag..

Ja, kom hem för 1.5 timme sen ungefär. Först var det skola idag till 12. Sen ner på stan :) Vänta på att mamma skulle komma in till stan eftersom jag fått en remiss till barnakuten. Måste göra en utredning, men det är privat. Så då tänkte jag nu blide hela kvällen på akuten för det var redan fullt med folk där som behövde hjälp, alltså verkligen akut, jag är ju frisk så vet inte varför doktorn skrev en akut remiss till mig, så nu ska jag få en ny tid till barnmottagningen istället. Dom på barnakuten hade ju inte ens haft tid att utreda mig och hålla på liksom.. Så slapp en hel kväll på sjukhuset, yey :D
Sen har vi käkat kvällsmat, kycklingsallad, mums ^^ Nu blire käka lite godis, vi stanna på godisaffären i stan på vägen hem, skit gott:D Sen sova tidigt kväll, har ju inget att göra och är svin trött. Så det får bli så :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0