Blir inga nagelbilder idag.

Följde med pappa in till stan, till media markt. Och tur var väl det, för EMD var där! Guuud så snygga dem är, speciellt Danny! Fast Mathias också :) haha. Man fick iaf en singel gratis med autograf på. Tycker det känns så fjantigt att ta autograf, jag vill ju bara komma fram så man får se dem snyggingarna på närmare håll ahaha:D Hade jag vetat att dom var där hade jag tagit med system kameran, men det visste jag ju inte så nu blir det mobil bilder haha :)
Erik syns inte han sitter bakom Danny och spelar piano :)
:D :D :D
Dåliga bilder, men faan va snygg Danny är asså :) låter jätte fjantig men vafan!
Dem var ju gratis så tog 2 för pappa tyckte jag skulle ta en till Hanna också haha, va gullig han är! :D
Nu ska jag fråga pappa om han kan skjutsa mig till ica  :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Laila

ohh emd ;)

2010-10-30 @ 20:53:19
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jag vet, fy f*n Danny är dööööösnygg!

2010-10-31 @ 22:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0