:)

Var inne i stan, medan pappa var och titta på något jobb så gick Kevin och jag i affärer på Hälla, köpte bara ett puder. Vet att jag ska sluta med det men just nu klarar jag min inte utan det, är inte redo haha.. Sen åkte vi och köpte sadel och stång till cykeln, sen kommer vi hem och så passar inte skiten fast det var samma mått som vi mätt. Så nu kan jag fortfarande inte cykla, jag som hade tänkt cykla ut till stallet ikväll men får väl gå ut dit. Fast jag hatar att gå själv när det är mörkt ute :S
I alla fall, har precis ätit och före det så klippte jag gräset. Nu ska jag väl typ kolla vad det är man ska göra i svenskan och om jag orkar så ska jag väl göra skiten också.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0