Hanna med H

Den här filmen har jag precis kollat på med en godis skål i knät. Jag har inte sett den förut men den var väl okej, lite konstig liksom men ändå intressant. Det var inte bästa filmen jag sett men inte heller den sämsta. Om man gillar svenska filmer så är den väl bra, men jag föredrar engelska filmer :) Men den var helt klart sevärd iaf ;)
Den handlar om Hanna(Tove Edfeldt), som är lite annorlunda haha. Hon träffar på en man som utger sig för att vara Jens som jobbar som lärare, dom fikar lite då och då. Hon träffar också på Andreas(Joel Kinnaman) som är en speciell kille. Sen möter hon även Edin som hon träffar genom hans lillasyster Melina. Plötsligt börjar någon ringa henne mitt i natten och hon blir rädd. Verkar det intressant så får ni kolla på filmen och se vad som händer! :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

den filmen verkar bra :) ska nog ladda ner den.

fin header btw! :D

2010-10-30 @ 22:44:47
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0