Har pluggat.

Efter skolan gick Hanna och jag på stan en snabbis bara, köpte en vit halsduk bara eftersom det behövdes. Annars titta jag inte ens på nått annat *stolt*. Hanna Köpte en vinterjacka, likadan som min typ bara att min är 2år gammal men ser ju i princip likadan ut haha. När jag kom hem läste jag lite bloggar snabbt, åt kvällsmat och sen har jag pluggat. Igår kändes det som att lite börja sitta men idag gick det inge bra, jag fattade inget av det jag läste. Skulle nån fråga mig vad jag pluggat på idag skulle jag bara kunna svara åldrandet. Det här känns inte bra alls om jag ska vara ärlig för provet är liksom på torsdag, imorgon är liksom sista dagen att plugga på :( Fyfan asså :/ Nu ska jag gå och lägga mig. Hr sovmorgon imorgon så det blir 11bussen in till stan.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0