Inte haft internet.

Kunde inte uppdatera bloggen efter skolan eftersom internet har krångla som fan här hemma, modemet får ju lite damp ibland. Men nu funkar det igen :) Iaf, idag slutade vi typ 1 och stack hem till Hanna, pluggade och gjorde klar arbetet i soms. Mamma hämtade mig där 4, vi stanna och handla på affären. Sen när vi kom hem så gjorde mamma om mina naglar eftersom lacken hade släppt och försvunnit i kanterna såg inte fräscht ut. Men det jag har nu älskar jag! Suddig cam bild blire nu för jag har inte tid med annat :P
Skit snyggt i verkligheten sen är det en helt annan rosa i verkligeheten :) Nu ska jag strax äta, eller typ nu, är jätte hungrig! Sen ska jag kanske räkna lite matte om jag orkar :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0