Mag problem

Vet inte vad det är för fel på min mage, senaste halvåret har den krångla som fan. Flera nätter ligger jag vaken och ibland gråter för det gör så jävla obeskrivligt ont, det värsta är att jag har börjat känna det allt oftare nu, flera gånger om dagen och flera gånger i veckan. Det är inte mensvärk jag snackar om nu, det är något annat som är fel. Borde nog ha gått till läkaren tidigare. Så nu sitter jag här ännu en natt och kan inte sova, känner hur det är som stötar av smärta som går genom hela magen och den är stenhård. Ni kan inte fatta hur ont det faktiskt gör. Men doktorn måste jag gå till nu för jag klarar inte av den här ständiga värken längre, det gör för ont. :(
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas din mage blir bättre! <3

sv: Taack så mkt! :) <3 <3 Finns för dig också, jämt! <3

2010-10-29 @ 07:01:22
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0