sov dags :)

Stack hem från stallet halv 8. Åt kvällsmat mat och hoppa in i duschen. Så nu sitter jag här och läser lite bloggar. Ska strax föna håret, eller efter jag bloggat klart snarare sagt. Sen blir det sängen, så skönt ska det bli! Vart helt slut efter coopertestet idag. Sara som red idag var iaf jätte duktig, Andra gången hon galoppera idag tror idag och hon gjorde det jätte bra och det såg fint ut. Hon var helt klart en av dom bästa i gruppen! Jag saknar ridningen nå grymt mycket, jag blir till och med avundsjuk när dom andra får galoppera på hästarna, blir helt irriterad för att det inte är jag som sitter på hästen och njuter. Men vill aldrig mer rida på ridskolehästar dock, det är bland det tråkigaste som finns, i alla fall när man har lärt sig rida och har gjort det i några år. Men nu ska jag sluta ta upp eran tid i onödan för det här är säkert helt ointressant ahaha ;)
PUSS

Kommentarer
Postat av: mommo

Inget är ointressant, varje dag är en överraskning att läsa din blogg.Stor kram :-)

2010-10-13 @ 07:44:16
Postat av: Nathalie

hehe okej :)

2010-10-13 @ 17:19:12
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0