Sweet dreams

Ska sova nu så man är pigg i morgon, fast det kommer jag nog ändå inte vara haha. Kan vara pigg på morgonen hemma när jag fixar mig men sen när man kliver av bussen vid skolan så är man bara så otroligt trött helt plötsligt, någon som känner igen sig? Skolan känns så seg just nu, det är prov hit och läxor dit och allt kommer på en gång. Det värsta är också att det slutar aldrig komma, lite ovant sen högstadiet man tyckte allt var så jobbigt, men fan, det var ju skit enkelt i jämförelse till det här. Tänker då på hur det blir på högskolan, hur fan ska jag klara den? Eller till och med gymnasiet, just nu läser vi ju bara A kurser och det är jobbigt och svårt oftast. Har lite lätt panik i kroppen hela tiden, kan liksom inte känna nån ro eller stressa ner. Inte slappna av fullt, skolan är konstant i min skalle. Skit jobbigt är det, aja nu vet ni iaf vad som går runt i min skalle typ hela tiden.
Go natt på er!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mami

Sluta ha så höga krav på dig själv, då är det inte lika tungt. Man behöver inte ha MVG i allt, du är ju kanon duktig och har lätt för att lära dig. Varva ner å njut av livet, älskar dig <3

Kram

2010-10-17 @ 22:27:38
Postat av: Roxanna

Tack va roligt att du tycker det :D.

Beklagar din farfar också, inte kul när folk inte kan övervinna skitcancern :(

tusen kramar till dig

2010-10-18 @ 00:06:44
URL: http://sannassanna.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Mamma: jag försöker men det svårt!

2010-10-18 @ 08:28:34
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Mamma: jag försöker men det svårt!

2010-10-18 @ 08:28:54
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0