tror ni jag pluggat än?

hahah, jag är så rolig ibland, försöker få mig själv att plugga bara för att jag skriver det på bloggen. Men så funkar det inte för mig haha. Jag har istället vart ute och fotat lite grann i typ 1 timme, kallt som fan men det är bra med lite frisk luft och motion! Nu tänker jag krypa ner under en filt en halv timme kanske och försöka sova en liten stund sen plugga matte eftersom det tyvärr är prov IMORGON! AAH, är inte ens klar med alla tal i kapitlet(pinsamt) haha. Skit samma orkar helt seriöst inte, har nog gett upp matten lite halvt, men så blir det när läraren inte fattar att jag inte förstår honom för han är seriöst seg på riktigt! aja, vilostund vare :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0