YES, YES, YES!

Vet ni hur glad jag är just nu?! Jag är skit glad!! Vi hade ju coopertestet som jag berätta om i förra inlägget. Man skulle klara 5varv som var 400m på 13min. Jag klarade det precis på 12.59. En jävla sekund!! Men jag är överlycklig ändå för jag är Godkänd!! Sen innan testet på matten så fick vi tillbaka matte proven. Och det första han säger att han har fått lov att sänka poängen för G och ändå är det inte många som klarade det. Då fick jag seriöst panik! Från början så var 10 Godkänt men sen sänkte han det till 7. Gissa vad jag fick? 11 Så jag har Godkänt :D Så himla skönt, trodde först att jag skulle få göra omprov i slutet av terminen men jag slipper. Oh happy day! hahah. Idag är jag glad som ni märker :) Nu har vi bara estet kvar som börjar 14.10 och även fast jag hatar det ämnet så gör det mig inget just nu för jag är glad! hahaha ^^
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0