Dalecarlia

Dalecarlia är ett jätte bra hotell med spa i Tällberg i Dalarna. Min familj brukar åka dit ungefär 3 gånger per år och vi har gjort det i några år nu och aldrig vart missnöjda. Personalen är toppen, maten i restaurangen är underbart god. Nere på spa finns det en pool och en bubbelpool och det är jätte fint, alldeles lagom. Där kan man ta olika behandlingar och alla är bra. Jag har provat att liga i ett jätte varmt bad med oljor i så man blir helt len! Sen har jag också tagit en ansiktsbehandling, den var jätte bra. I helgen så har jag tid för en halvkropps massage, alltså ryggen och så är det en ansiktsbehandling också. Jag längtar så himla mycket! I alla fall, hotellet är helt perfekt enligt mig och jag rekommenderar det till alla som bara vill slappna av och äta god mat och bara njuta en helg!
Nu kommer lite bilder ;)
Spa, men det ser inte ut sådär längre, det är ännu finare ny när dom gjort om!!
Stämmer så bra den där meningen!
Jätte fin utsikt
Maten är som sagt helt underbart god, älskar den!
Där man sitter och väntar på sin behandling :)
Vill ni se mer eller kanske boka så får ni gå in på deras hemsida, http://www.dalecarlia.se
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0