Hellu :)

Efter skolan så mötte jag upp Jennie och sen gick vi hem till henne och dega i soffan och snackade lite grann. Sen skjutsa hon mig hem snäll som hon är! Iaf så nu har jag ätit 2 mackor eftersom jag var skit hungrig läst lite bloggar, måste göra den annars kan jag inte koncentrera mig på pluggandet. Så nu ska jag plugga matte och sen ska jag packa mina kläder till helgen och så :) Sen när pappa kommer hem så ska jag väl laga nån kvällsmat också :) Tänkte visa strax hotellet vi alltid åker till, vet inte om jag visat er förut men struntsamma, har ju fått fler läsare sen jag var där sist så! Men det kommer ett nytt inlägg strax med lite bilder :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0