home from school:)

Att börja OP idag var bra, trivs redan och programmet verkar intressant och lärarna verkar jätte bra! Ni ska se engelska läraren, så himla skön :D Vi har honom i idrott också, haha kan tänka mig hur det kommer vara på idrotts lektionerna :P Men det bästa av allt är nog att ha min älskade vän Hanna på andra sidan om mig igen, precis som det ska vara! <3
Ligger iaf typ 15sidor efter i matte, ja så nu ser ni ju vad jag har och roa mig med i helgen. Usch, fy och blä. Men det är bara att fixa skiten för sen har jag mer läxor måste intervjua nån som är äldre än 60år men jag känner ju ingen så jag vet inte hur jag ska lösa det :/ aja..
Väntar iaf på att vi ska käka kvällsmat snart, vet inte om vi ska hämta hem eller om vi åker ut och äter. Hur det än blir så är jag iaf sugen på kycklingsallad :D
Sen så har mina snälla föräldrar köpt en ipod nano till mig idag. Me like very much! Men grejen är den att jag fattar inte alls hur man får in musik i den, har ringt min kompis Amanda som också har en sån men jag fattar ändå inte hon sa att man måste använda sig av itunes men jag har aldrig äns öppnat det programmet, men ska försöka efter att den har laddat klart sen så får vi se hur det går :) Såhär ser den ut för er som inte vet.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0