Tired and down..

Mamma hämtade mig och Hanna i stan idag efter skolan, sen åkte vi bara förbi jysk snabbt för mamma ville ha gardiner till köket. Men kom iaf hem för typ en timme sen. Är just nu skit hungrig och mamma håller på med maten som tur är. Efter maten ska jag duscha sen är det idol som gäller, har inte äns hunnit börja med en uppgift som handlar om ens hälsa än och den ska vara klar imorgon? fattade inte riktigt läraren. Men det får bli imorogn, idag orkar jag helt enkelt inte har skit ont i min skalle och fryser :( Tänker och vill inte bli sjuk igen!! Sen vädret som får en att bli deprimerad..  Men ska iaf plugga lite engelska nu eftersom det är prov på fredag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0