Tuesday

Är verkligen jätte trött, vill bara gå och lägga mig, men sen kom jag på att det är idol idag, gaah. Nu måste jag alltså hålla mig vaken ända till klockan 9, vet inte hur det ska gå hehe. Men är seriöst jätte trött och seg, undrar om jag är på väg att bli sjuk igen varför skulle jag annars vara såhär obeskrivligt trött?! Aja, nu ska jag iaf läsa 22sidor i nån bok och räkna lite matte om jag orkar, fast jag sitter hellre kvar och tittar på 16 and pregnant. Blir nog så, är så skoltrött just nu att jag för tillfället skiter i allt! Plugget får helt enkelt vänta ett tag. Men i helgen ska familjen åka till Dalecarlia spa hotell igen, vi brukar göra det 2gånger per år och vi älskar det stället. Så ska bli skönt med avslappnade helg med ryggmassage och ansiktsbehandling, sen ska jag nog sola lite solarium också:D Så i helgen blire dålig uppdatering tyvärr.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0