Vesuvio :D

Ja en sån pizza blev det för min del idag. Så himla gott! Just nu har jag skit tråkigt sitter och väntar på att idol ska börja men det är en timme kvar.. Tänkte iaf visa en tröja som jag skulle vilja ha just nu, eller har kollat på den i över 1månad. Så himla mysig och fin på samma gång :) I really love it and want it sooo much! Men har inte råd att lägga cirka 500kr på den som det skulle bli med frakt och allt. Fattar inte varför studiebidraget är så lågt, 1000kr räcker ju liksom ingenstans! aja, nu ska jag sluta gnälla och visa tröjan!
Visst är den söt?! Jag gillar verkligen den och skulle göra typ vad som helst för att få äga en sån i höst! Men det lär ju bara bli en liten dröm :) Men drömma får man väl? :P
PUSS

Kommentarer
Postat av: amanda sköld

vart finns den tröjan ? :D<3

2010-09-17 @ 19:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0