Lördag 9/4 11

Idag är en bra dag, känner det på mig! Mår mycket bättre känner lust att gå ut och ja, allt känns bra helt enkelt även fast jag nyss blev dränkt i vatten när jag precis stått och sminkat mig och lockat håret så är jag ändå glad! :D Ska ju till min morbror idag som sagt, har aldrig sett lägenheten där han bor nu, har nog inte ens vart i Nyköping tror jag? Men det ska bli kul, jag och mamma ska ta oss dit själva, vi får väl se hur det går :) Så vi kommer inte höras mer innan jag kommer hem därifrån. Men jag tänkte visa bilder på dagens Nathalie :)
there you have me :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: matina johansson

Sv: Låter skit bra!!! :D:D<3

2011-04-09 @ 13:02:20
URL: http://matinasvarld.blogg.se/
Postat av: Sara

Superskoj att ni......till sist kom fram o hälsa på ;-)) o du är lika söt/snygg som vanligt ;-)

2011-04-09 @ 21:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0