Mysig fredag :)

Ja, först var jag ju på sjukhuset på förmiddagen missade engelskan sen till skolan och hade matte och Social omsorg och redovisade filmen och så. Sen ner på stan med Amanda & Linnea fynda en tröja på rean inne på gina kostade bara 50spänn och så käkade vi en jätte fräsch sallad på cornetto bar heter det om jag kommer ihåg rätt? :P Sen gick vi till Bion, vi såg I am number 4 :) Helt okej film fast den var väl lite väl overklig men mysig historia:)
Just det, vet ni vad jag mer fick göra idag? Hålla i en bebis!! Matina såg oss på stan så hon kom med världens sötaste unge som hon är faster till(LYX!!), tycker hon borde vara sån där bebis modell! Iaf så jag fick hålla i henne och mysa lite med henne, helt underbart! Dem luktar så gott! ÄLSKAR bebisar :D
Men nu är jag helt slut och ska ta och krypa ner under täcket, imorgon ska jag till min morbror i någonstans en bit bort haha, kommer inte ihåg vad stället heter.. Sen hem och plugga!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Visst är hon helt underbar! Vi får vara barnvakt till henne någon gång!



Det låter jätte bra :D<3

2011-04-08 @ 22:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0