sämst..

Ja jag är sämst på att uppdatera just nu men fan, jag vet inte ens själv, varför. Känner mig trött på den här bloggen, vill göra en ny, fast det har jag velat länge, men orkar liksom inte börja. Är det något speciellt ni skulle vilja att jag skrev om isåfall? För jag kan tänka mig att det inte är så kul att bara läsa om min tråkiga vardag? Åkte iaf till ica typ 10min innan det stängde ikväll, alla var sugna på choklad så jag tog moppen och köpte :) Ska strax lägga mig, skola imorgon jue! Sen ska jag träffa Josse också, som jag längtat! <3 Och just det, jag köpte en ny bikini till turkiet idag, så här ser den ut!
Love it, såg den på tyras.se först och var bara tvungen att ha den! :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: malin

Vill du tjäna lätta pengar på din blogg?

Jag har fått ihop 3000 kr på en vecka så det är verkligen lätt! Gå in på min blogg och tryck på bannern i det senaste inlägget (adrecord), och sen har du instruktioner om hur du gör på inlägget med :)

2011-04-13 @ 22:55:49
URL: http://malintiukuvaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0