Bilder kmr ikväll!

Ja ikväll kommer bilder på valparna som jag tog, ska se om det blev någon bra haha :) Tog dock inte med mig systemkameran så det blev Iphone bilder, men dem blir ju ändå ganska okej :) Nu tänkte jag snöra på mig löparskorna och ta mig en vända! Vet inte om jag ska gå raskt eller springa, vi får se hur det känns sen :)
Men kan berätta snabbt om dagen först! Vi var ju på valptäffen som gick jätte bra, alla valpar gick ihop vilket dem inte gjorde förut. Så det var alldeles underbart att se dem busa runt! Sen efter det stack jag hem och hämta plånboken sen stack jag och träffa Hanna och vi cyklade och satte oss på en uteservering och käkade sen cyklade vi och köpte en glass och satte oss på samhället och prata om allt mellan himmel och jord sådär som bara vi kan göra. Jag har sagt det många gånger men säger det igen, att få ha en bästa vän som man kan berätta allt för är få förunnat och jag är så glad att jag har Hanna, min bästa vän! Men nu, ut och röra på fläsket!!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

Och jag är glad att jag har dig! <3

2011-08-13 @ 19:58:54
Postat av: Nathalie

<33

2011-08-13 @ 20:36:39
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0