Göteborg idag!

Ja idag bär det ju som sagt av till Göteborg! När mamma kommer hem från jobbet så drar vi, en lång bilresa framför oss har vi, men med musik i ören så ska det nog funka! :) Kommer inte uppdatera under helgen så vi hörs på söndag igen när jag kommit hem!
Nu ska jag göra iordning Nico's grejer, stackars lilla plutten måste lämnas iväg igen, eller det är nog mig själv jag tycker synd om som inte kmr få se honom förns på söndag igen. Men skönt att det bara är en helg den här gången för en vecka var hemskt!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Njuut av helgen i Göteborg :) å Nico är kvar när du kommer hem, å han blir så glad när han får se dig! :) Även fast de e jobbigt att lämna djuren så är de ju alltid härligare att se dom när man kommer hem! :) Hoppas ni får fint väder så ni kan njuta på Liseberg! :) <3

2011-08-05 @ 13:33:50
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0