Igår.. :)

Ja igår var en toppen dag, ett minne för livet! Efter skolan gick Hanna och jag på stan, och vi bara snacka och shoppa om vartannat och ja, jag kan bara säga att jag älskar min bästa vän, den ändå som förstår allt med mig. Inte ens min mamma förstår på det sättet hon gör!


Sen på kvällen gick vi iaf på bio, vi såg filmen jag saknar dig. Och ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga förutom det faktum att jag och nästan alla andra inne på bion grät sig igenom hela filmen men ändå så var den jätte bra! Definitivt en film värd att se tycker jag! Till och med pojkvänner där inne grät till filmen :) Men det var en fin film om man kan säga så? :) Hanna och jag gillade den iaf! :D Sen imorgon ska vi nog iväg och sola lite grann igen :)


Idag iaf så ska jag plugga, har redan typ fyra saker att fixa så det är bara att sätta igång :) Sen kommer mamma hem vid 4 så ska vi plugga tsm, för hon läser också en kurs just nu samtidigt som hon jobbar, och hon har en uppgift om abc- nivåer av utvecklingsstörning och det har jag ju precis läst om innan sommarlovet så det blir ju kul att diskutera om :)


Tidigare idag har jag klippt gräset och nyss käkade jag en kycklingsallad! Nu ska jag ta en dusch och sen är det bara att sätta igång med plugget! :) Ikväll kanske jag lagar någon god middag, vi får se hur jag känner sen :) Bilder på vad jag köpte igår kommer upp lite senare!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0