Måndag 8/8 11

Hej bloggen!
Vi kom från Göteborg igår kväll och sen stack vi in till stan och hämta Nico så sen hann jag helt enkelt inte med att skriva för väl hemma var det bara att packa upp, rasta voven äta mat osv.. Men tänkte berätta lite snabbt om helgen nu iaf :)
På fredagen när vi kom fram vid typ 5 tror jag? så checkade vi in på hotellet som låg på en båt som sagt, jätte mysigt förutom att golvet luta ganska mycket så det kändes som att man var full och typ vingla fram haha.. Sen stack vi iaf ut och åt på restaurang, jätte gott var det! Sen tbx till hotellet och sova, var as seg av att sitta i bil i typ 4 timmar.
Sen på Lördagen så var det Liseberg som gällde. Typ bara jag som åker karuseller i våran familj, inte så kul att åka själv men vad gör man? Hellre det än att inte åka alls, så åkte typ allt som inte var barnkaruseller. Jag åkte nya frittfall, atmosphere. Det var hemskt kan jag säga, rädd var jag. När man åkt halva vägen upp så kändes det liksom som är vi inte framme nu för då var det jävligt högt. Såg fan hela jävla Göteborg :S Sen hade jag fem killar brevdid mig, samma ålder som jag och när vi var nere på marken och spände fast oss så höll dem på och sa typ "men vafan det här är ingenting" och när vi hade kommit upp typ 30m så skrek dem haha, satt och skratta för mig själv inombords. Jag skulle ha viljat se min egen min, jag mådde så himla illa och fatta inte varför jag gör det här mot mig själv, riskerar mitt liv haha. Och när jag är rädd så blir jag sur och lite elak och dem där killarna satt ju och skrek och sa "vi är så döda" och jag hade bara lust att smälla till dem så dem höll käften och då så frågar helt plötsligt killen brevdvid mig om jag var rädd? och skratta lite(han själv såg livrädd ut) och jag bara titta på honom och han börja asgarva och precis när jag kom på hur jag måste se ut livrädd som jag var och var på väg att börja garva så släppte det och vi for ner i skrik. haha. Sjuk upplevelse! Skulle aldrig göra om det ensam men med en kompis skulle jag göra det :) Sen lurade jag upp min mamma i Balder också haha, fyfan jag har aldrig sett henne så rädd. Och så fick jag med mig pappa och Kevin i flumride haha. Pappa satt längst fram och han vart dyngsur haha. Och Kevin hade damp på mig för att jag lurat med honom för han tycker inte om när det går fort ner i backarna haha.. Jadu en rolig dag var det :)
Söndagen så gick vi i nordstan och shoppa lite, jag köpte nys svarta jeans och leggings och trosor. Intressant nja.. haha :)
Men nu ska jag skynda mig lite, ska med ett bussen till stan och träffa Sofia!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0