Övningskört!

Ja idag har jag varit ute och övningskört igen, börjar faktiskt gå ganska bra och jag är glad att jag gått så sakta fram så jag kan allt bra när jag ska ut i trafiken! Idag har jag fått lära mig start i backe och det var inte alls så svårt/obehagligt som jag trott det skulle vara. Sen har jag fått lära mig att placera bilen så man vet vart man har den när man ska parkera/köra på trånga ställen. Sen vart även lite vanlig körning med träning på att växla upp och koppla men det tycker jag börjar gå riktigt bra nu. Det känns helt okej, och rattandet också! Men sen har jag den bästa läraren också ;) Nu ska jag kojsa men först ska jag läsa lite, älskar att ligga och läsa något kapitel på kvällen, slappnar liksom av då. Men sen ibland så blir jag total fast istället och ligger och läser till 3 på natten när jag äntligen läst ut den och så ska man upp 6 haha :) Menmen, sån är jag :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0