Ut och springa?

Jag vet att jag borde börja nu, eller egentligen när sommarlovet började men jag har verkligen ingen lust till det, jag behöver någon som puschar på mig hela tiden, helst springer med mig för att jag inte ska lata mig och hoppa över det. Men när skolan börjar så har vi ju snart coopertest igen och jag vill verkligen klara det och just nu så har jag inte en chans att klara det och det är väl om ungefär 1/1.5 månad så jag lär ju börja springa minst 3 dagar i veckan nu, och inte bara för idrottsbetygets skull utan för min egen också då jag själv vet att jag mår mycket bättre när jag springer. Men vart hittar jag lusten? Men just nu tnker jag såhär, om jag ger mig ut på min lilla 3km runda och gör det bästa jag kan så har jag ju iaf börjat och då borde jag ju få unna mig en kycklingsallad? :) För jag fattar själv att när man inte sprungit på några månader så går det inte lätt i början när man ska komma igång igen, nej det är skit jobbigt rent utsagt. Men jag måste. Så nu får det bli så, ut och springa(får bli intervaller) och sen fixa mig en kycklingsallad! Då har jag väl förtjänat den? Sen ikväll blir det kvällspromenad och möta mamma med Nico när hon slutar jobbet :) Det är väl också en bra sak, jag har börjat gå minst 40min varje kväll med hunden, det gjorde jag ju aldrig förr :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0