HELG

Så obeskrivligt skönt med helg är det måste jag säga, sov till 11 idag och det var underbart och jag har sovit hela natten utan problem också! Inte vaknat eller något. Jag pratade även med min mentor i torsdags så nu har jag fått flytta om lite bland inlämningar och prov så det känns lite bättre även fast det fortfarande är sjukt mycket och paniken finns fortfarande kvar.

Men jag har satt upp mål att under den här helgen så ska mitt demensboende bli klart(har bara reflektionen kvar) och troja uppsatsen. Nästa vecka har jag massor att göra, demensboendet ska vara inskickat på måndag, jag ska redovisa med min grupp någon dag så det måste jag börja läsa på, stroke prov på onsdag, troja uppsatsen ska vara inne torsdag, etik prov på fredag ja och någon gång under veckan är det matteprov också tror jag, sen måndagen veckan efter det är det psykologiprov. Fattar inte hur jag ska hinna med något varje dag och lyckas göra det bra men jag kan inte göra mer än mitt bästa.

Jag såg att många kommenterade att jag inte ska ha så höga krav, den här gången handlar det inte bara om det, utan det handlar om att jag inte ens har ork kvar att göra uppgifterna för att få godkänt och jag vet att det är jag inte ensam om i klassen för det är sjuuukt mycket just nu. Det som gör mig ledsen dock är att jag vet att jag kan göra bättre ifrån mig men när vi har så här mycket saker samtidigt så går det inte och det gör mig förtvivlad. Hoppas ni förstår vad jag menar!

Men för att avsluta med något roligare, vad tycker ni om nya headern? Är den okej? :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: amanda

det kommer gå bra<3 <3 kram

2011-12-10 @ 14:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0