Sämsta dagen i hela mitt liv

Jag mår inge bra, Inge bra alls. Fattar inte varför det ska vara så svårt att säga orden men nu gör jag det. Jag orkar inge mer, har ingen kraft kvar. Idag så rann allting bara över. Jag har gråtit i min säng i en halv timme nu och tårarna fortsätter bara rinna. Jag får ingen luft och bara ligger här och skakar. Och tolka inte det här som att jag vill dö, jag mår bara skit helt enkelt och idag blev det bara för mycket. Jag skäms jätte mycket för att berätta det här men det lär knappast gå att missa om man ser mig. Jag är så besviken på mig själv, att jag är en sån svag jävla människa. Jag vill helt ärligt hoppa av gymnasiet, det är inte värt att gå i skolan och må såhär dåligt för den. Och jag kommer ändå aldrig ta mig in på högskola, så jag ger upp för det här funkar inte längre. Folk som inte känner mig som läser, ni tycker säkert att jag är jätte överdriven och fjantig, men då får ni tycka det för ni vet inte hur dåligt jag mår.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag finns här <3 <3

2011-12-06 @ 18:49:33
Postat av: Anonym

be strong nathalie! / julia



2011-12-06 @ 19:11:52
Postat av: Matina Johansson

<3<3<3

2011-12-06 @ 20:59:27
URL: http://matinasvarld.bubbleroom.com
Postat av: mommo

Älskade lilla gumman,du har för hög prestationskrav på dig,men jag förstår dig,absolut..kanske valde du fel yrkesbana ändå,det är inte fel hoppa av och samla krafter å fundera på något annat att läsa till.

Stor varm kram/mommo

2011-12-06 @ 21:06:31
Postat av: Anonym

kom igen nu natha <3 vi i klassen stöttar dig till 100%

2011-12-06 @ 22:42:29
Postat av: Jennie

Nathalie, du klarar allt, men ha inte så höga krav på dig själv! Jullovet är snart här å våren går ju oftast fortare än hösten :) men känner du att du valt fel linje så stanna upp, pausa livet, tänk ut vad du vill göra och gör det! Vad vill du läsa för program egentligen, fundera ut det :) <3

2011-12-06 @ 22:47:53
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: anna

du är ju jätte duktig i skolan och du lär mig saker jag inte alls vet! du kan mycket mer än du tror nathalie!

2011-12-07 @ 15:41:45
URL: http://annalovgren.myshowroom.se
Postat av: nathalie

tack allihopa! <3

2011-12-07 @ 19:42:16
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0