snöööö :)

Jag tycker det är jätte kul att snön äntligen kom, har väntat på att få se Nico's reaktion länge och gud så kul det var! Han gick och högg i luften efter bamseflingorna, så himla söt! Har filmat video, får se om jag orkar lägga in den här någon dag, men här kommer iaf lite bilder från kvällspromenaden ikväll!
Sen ikväll har jag även lagat fisk för första gången i mitt liv. Lax i ugn med creme fraiche och kryddor. As gott blev det! Ville vara snäll och göra mat tills mamma kom hem från jobbet ikväll eftersom hon inte ätit sen lunch. Och pappa som redan hade ätit kvällsmat, åt också och han älskar ju fisk! Men dem sa att det blev gott och det tyckte jag själv med så det var väl bra med det! :) Enkelt var det också!
Ingen mästerkock men jävligt gott och ja jag vet att man brukar ha sås, men jag vill ej ha nå haha :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0