Välkomna

Kul att många klickat sig in på min blogg idag, hoppas i stannar om ni gillar den :) Blev lite chockad när jag logga in och såg att statistiken ökat rejält hehe. Men det är bara kul! Så passar på att länka min nya blogg igen utifall det är något som skulle intressera någon utav er :) KLICKA HÄR för att komma till bloggen!
Idag har varit en ganska jobbig dag, hänt en grej jag inte tänker dela av mig med här på bloggen. Men annars har dagen varit bra, tog en stan vända med bästa vännen idag igen så mina 2000kr som kom i veckan är nu slut men nu är alla julklappar färdiga så jag behöver inga pengar före jul ändå. Men det är sjukt hur jag på 2dagar spenderat dem på cirka 4timmar? Jaja. Hade faktiskt tänkt spana in årets julkalender nu. Sen blir det någon film för resten av helgen väntas plugg! Mycket att göra nu, ska göra demensboende(stor uppgift), kostdagbok, plugga matte inför nationella prov i Matte B på fredag, läsa på om stroke till provet i veckan som kommer ja listan kan görsa lång. Men jag hoppas ni får en super trevlig helg allesammans!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hon är sötast i hela världen :) min lilla prinsessa :) <3

2011-12-03 @ 00:38:41
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: emma

fina öööögon du har! :)

2011-12-03 @ 16:31:57
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: Matina Johansson

Va fiiiiin du är Natha!! <3

2011-12-03 @ 23:22:47
URL: http://matinasvarld.bubbleroom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0