börja om från början..

Jag måste försöka lämna allt gammalt bakom mig, för det spelar inte längre någon roll.
Det är dags att släppa taget om dem känslorna och gå vidare nu.
Annars kommer jag aldrig må bra. Kan inte sitta fast i samma inbitna spår hela livet.
Det är dags för mig att tänka om och "make a change" för det är bara jag som kan göra det.
Det är mig allt hänger på, och jag vill ändra på allt som gör mig ledsen.
Så det är nog dags att sätta igång nu.
Jag vet att jag har väldigt lätt för att vara negativ men det beror ju på att jag inte mår så bra.
Jag avundas verkligen dem som klarar av att vara sådär positiva hela tiden.
För jag har det jätte bra egentligen, det är bara småsaker jag hänger upp mig på, och det har gjort sen jag var liten.
Men jag ska lämna det nu, börja tänka mer positivt, lite i taget.
Tror jag kommer må bättre själv då, för nu har jag nått den gräns att jag orkar inte mer av de negativa.
Jag ska släppa alla för höga krav som jag ibland sätter på mig själv, för att få G som betyg ibland är väl inte dåligt?
Man är ju för fan godkänd! Har aldrig tänkt så förut, det har alltid vart mvg och inget annat.
Men det är dags för mig att börja prioritera lite grann. Det är nog bättre att slappna av och göra något kul någon gång ibland istället och få ett G som jag klarar av utan problem istället för att sitta timme ut och timme in med böcker upptryckta i ansiktet som gör mig ledsen. Jag vet inte om ni förstår vad jag menar, det behöver ni inte heller.
Är bara tvungen att skriva av mig lite och så får jag ju en början nu! Något positivt hehe :)
Glöm inte att ta hand om er allihopa!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Matina Johansson

Nathalie du har rätt inställning! Med den kan du komma långt :)<3

2011-02-04 @ 00:43:36
URL: http://matinasvarld.blogg.se/
Postat av: Jennie

Men gumman då! Hoppas de blir bättre! :) <3 Finns här för dig de vet du! <3

Jag hoppas du kommer lyckas, inget roligt om du går runt och mår dåligt! men efter turkiet resan kommer du må kanon braaa, de kan jag lova. men lite långt dit. så hoppas du kommer må bra innan också :) <3

2011-02-04 @ 07:18:00
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0