Sista dagen :(

Ja idag är det sista dagen på praktiken. Känns väl sådär, vill ju fortsätta jobba ännu mer där, det är så kul! Men nej vi ska tillbaks till skolbänken igen, jippi!!.. Nejdå, men nu har man ju något att se fram emot i skolan, nästa praktik! :D Och tiden går så fort nu för tiden så vi är snart där! Nej nu ska jag käka frukost och sen ska jag gå iväg till praktiken sista gången! Slutar 12 idag så vi hörs då när jag kommit hem! Ska vara hundvakt idag också, åt Nero den här gången!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja men du har väl praktik mera sen i tvåan å trean :) De kommer bli hur bra som hellst! :) Du har ju fått bra omdömmen :)

Jaa, jag vet, tänkte på de igår ;) haha! :) Jag ba; shiiet vart tog alla dagar vägen? :) haha! liksom inte länge sen jag skrev: 97 dagar kvar!!! =D hahaha! nu är de bara 61 dagar kvar! :) de här kommer gå så fort å bli så skojj! =) <3

2011-02-18 @ 07:31:49
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0