Äntligen!

Vet inte vad det har vart för krångel med blogg.se på senaste tiden, det går inte att ladda upp bilder ibland, idag har jag inte kunnat logga in på hela dagen förns nu?! Aja, nu kom jag in och ska berätta lite snabbt om dagen! Åkte hem från Hanna vid 13.00 tror jag. Åt lunch nån gång vid 2 kanske. Sen har jag försökt komma in på bloggen men det har ju som sagt inte gått, sen nu på kvällen var mamma och jag på affären och handlade. Jag köpte 2 chokladkakor som jag ville ha till fångarna på fortet som jag ser på just nu. Sen har vi ätit räkmacka till kvällsmat, överraskade pappa när han kom ut i duschen så han blev glad :) Sen har jag bara sett på fångarna på fortet sen 8. Bloggar mer när programmet är slut!
PUSS

Kommentarer
Postat av: mmautildah

jotack bara finfint , vad gör du :)?

kram

2011-01-01 @ 21:28:15
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0