Fredag.

Go morgon! Idag kommer uppdateringen vara sämst tyvärr, men jag är upptagen hela dagen. Min praktik börjar 14.00 Och nu före det så ska jag vara på lindboskolan(högstadiet jag gick på) och prata lite om omvårdnadslinjen, fast jag kommer kanske inte säga så mycket, är nog mest läraren som pratar :) Sen efter det så får jag stressa hem och käka nån smörgås eller något och sen springa iväg till praktiken :) Tvivlar på att jag hinner uppdatera vid lunch och ikväll kommer jag vara trött och lägga mig typ direkt eftersom jag börjar 7 imorgon igen. Men vi får se :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Sannie

ha en awesome fredag! :)

2011-01-28 @ 10:56:00
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0