Gifts from Hanna

Min kompis är ju lite lätt störd som ni vet sen tidigare haha men jag älskar henne ändå haha :) Hon fixar dem absolut snyggaste inslagningarna och hon lyckas alltid hitta dem finaste mönstren! (om någon inte fattar att jag skämtar så vill jag bara förtydliga att Hanna är inte störd haha)
Jag fick ansiktsmasker(me love) och 150kr så jag kan köpa ett läppstift som jag vill ha på make up store :) Är det bara jag som tycker att man låter som en tant när man säger att man ska köpa läppstift? haha..
Hanna bjöd mig på kladdkaka och toffifee och cola. Så vi fikade lite grann och titta på vår och sommarkläder, längtar tills man kan använda sånt igen!
Och så en bild på mig idag :) Nu blire film!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

Sett någon bra film på senaste som du kan tipsa om?

2011-01-05 @ 21:19:21
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0