Hanna stack precis :)

Ja, Hanna har vart här nån timme nu, hon gick raka vägen hit när hon slutat(praoar också) Så vi har suttit här trötta och käkat lite kladdkaka och snackat lite om allt möjligt. Vi får så mycket att prata om när vi inte träffar varandra varje dag som man alltid gör i skolan, haha. Ni måste tro vi är knäppa men vi har ALLTID massor att berätta och snacka om haha, det tar aldrig slut. Nu är jag iaf så trött att jag vet inte vart jag ska ta vägen, att titta på en film känns nästan för jobbigt, kommer förmodligen somna inom 5min då. Ska iaf ta en lång dusch och byta om till myskläder sen får vi se vad jag orkar.
Ser ni hur trött jag är haha?
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0