Imorgon..

Ja imorgon blir det skola, men har sovmorgon till 12, ingen data sa Hanna så det är skönt som fan! Sen har vi typ matte och mentorstid sen kommer förmodligen Jennie och hämtar mig, ska följa med henne, hon ska fixa pass :) Sen blir det en liten vända nere på stan :) Piggnade till lite efter duschen, men den där ansiktsmasken var det konstigaste jag vart med om, det bokstavligt drog ut det vita ur finnarna, haha, har fan aldrig sett något liknande?! :O Men det är väl bra antar jag haha. Nu ska jag föna håret sen ska jag lägga mig i sängen framför någon film och somna :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Frida

skönt med sovmorgon :)

2011-01-11 @ 21:42:33
URL: http://designbyhmr.blogg.se/
Postat av: Jennie

Lyx :) fast jag sitter på tåget hem när du börjar! =) Hihi, skriver sen när jag åker, men förmodligen kanske jag kommer till stan lite tidigare, ska promenera hunden, åka förbi jobbet sen åker jag in till stan :) Då får du kanske ta bussen ner, men skriver! =) Älskar dig kusinen! =) puss<3

2011-01-12 @ 09:52:31
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0