Nyårslöften!

Har ni några nyårslöften? Jag tror aldrig jag har haft något på riktigt för jag skulle förmodligen inte kunna hålla dem. Men i år ska jag nog försöka ändå!

1. Mitt första nyårslöfte är att jag ska inte få ett enda IG som betyg, för det är inte lika lätt att få MVG på gymnasiet som i högstadiet, det kan jag säga. Kämpar ju lite med matten, håller mig hela tiden på ett G precis sen är jag lite osäker på idrotten.
2. Jag får inte gå över min vikt som jag har nu, vill ju helst gå ner 10kg så skulle jag nog vara nöjd. Men det får vi se om jag kommer lyckas med, bättre att bara bestämma att inte gå över den här vikten som skolsköterskan sagt är okej för min kropp.
3. Jag ska försöka vara lite mer social, jag blir lätt tyst när jag sitter bland en grupp människor och då tror dem ofta att jag är sur men jag gillar bara inte att ta så mycket plats, lyssnar hellre :) Men ska väl bättra mig lite!
Ja det var väl mina löften, hoppas jag håller dem, inget av dem är ju jätte svåra, som dom som har löften att sluta röka osv, men för mig så är dem väl lite smått jobbiga.
PUSS

Kommentarer
Postat av: mommo

10kg? Hjälp,då ser du ju ut som en anorektiker och det är väl inte meningen?/kram

2011-01-02 @ 16:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0